01 decembra 2012

S knihou okolo sveta #1

Ako prvú knihu v tomto novom sobotnom meme by som vám rád predstavil - Harry Potter a Kameň mudrcov. Za prípadne preklepy sa vopred ospravedlňujem a ak si chcete obrázok priblížiť, stačí naň kliknúť.

Slovenská verzia

Česká verzia


Americké verzie

 Výročná verzia / Verzia pre školy
 

Anglické verzie
Verzia pre deti / Bloomsbury verzia

Verzia pre dospelých

Dánska verzia / Portugalská verzia

Nemecká verzia / Nemecká verzia pre dospelých

Holandská verzia / Francúzska verzia

Talianská verzia / Španielska verzia

Ukrajinská verzia / Fínska verzia

Švédska verzia / Arménska verzia

Japonská verzia / Islandská verzia

Penguin verzia / Brazílska verzia

Čínska verzia / Kórejská verzia

Taiwanská verzia / Thajská verzia

Vietnamská verzia / Estónska verzia

Maďarská verzia / Poľská verzia

Ruská verzia / Grécka verzia

Nórska verzia / Iránska verzia

Izraelská verzia / Turecká verzia

Ktorá verzia sa vám páči najviac? A ktorá sa vám nepáči vôbec?

5 komentárov:

  1. Doma mám českou verzi - pravou, ale ta novější vypadá líp. Jinak nejvíc se mi líbí Švédská a nejmíň Finská.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj mne sa najviac páči Švédska a aj anglická pre deti. Nepáčia sa mi: (podľa poradia)
    1. Iránska - taký zmätok je na tej obálke :D
    2. Vietnamská
    3. Arménska

    OdpovedaťOdstrániť
  3. boze, obdivujem ta :) mne by sa to asi nechcelo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pre mňa je aj tak najkrajšia a najnostalgickejšia tá prvá, slovenská, ktorú mám doma, ale pekné sú aj tie anglické, tá vľavo pre deti a takisto tá vľavo pre dospelých. Tie sa mi páčia všetky a rozhodne, keď raz budem veľká a tie detské dám deťom, tak si ja kúpim tie pre dospelých.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa strašne páči anglická bloomsbery verzia :) síce sú to paperbacky ale vždy ked idem do kníhkupectva tak ich obdivujem :)

    tak rada by som Potterovky mala doma, -áno, čítala som, ale nemám ich :D-

    OdpovedaťOdstrániť